مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 18:472022-05-21اقتصادي

ده خبر مهم برای بورس فردا یکشنبه 1 خرداد


در حالی بورس فردا کار خود را آغاز خواهد کرد که سهامداران با ناراحتی بازار امروز را ترک کردند و چشم انتظار بازار سبز فردا هستند.

امروز نیز اخبار سیاسی، - به نقل از نبض بورس، امروز 31 اردیبهشت اخبار سیاسی، اقتصادی و همچنین بورس ی زیادی منتشر شد که هر کدام به نوبه خود می توانند بر روی روند شاخص ها در معاملات فردا موثر باشند.

از بین این اخبار، ده خبر زیر که تا ساعت 15 امروز منتشر شدند، می توانند تاثیر بیشتری بر روی بورس فردا داشته باشند؛ بنابراین توصیه می شود قبل از معاملات فردا این ده خبر را بخوانید.

1- علیرضا پیمان پاک رییس کل سازمان توسعه تجارت ایران از انجام مذاکراتی با مسئولان کشور عمان برای رفع مشکلات مربوط به حمل و نقل و مسائل بانکی پیش روی وزارتخانه ها و نهاد های خصوصی دو کشور خبر داد.

2- رییسی دوشنبه به عمان می رود: رییس جمهور به دعوت رسمی هیثم بن طارق آل سعید سلطان عمان و در راس هیاتی بلندپایه، دوشنبه این هفته به این کشور سفر می کند.

3- تعلیق نماد معاملاتی وآیند به مدت 30 روزه دیگر (تا تاریخ 1401/03/29) بدلیل عدم شفافیت و ابهامات موجود تمدید می گردد.

4- بازگشایی قریب الوقوع سفارتخانه های ایران و عربستان در تهران و ریاض5- در هفته گذشته، میانگین قیمت بیلت صادراتی ایران، 580 دلار به ازای هر تن بود که نسبت به هفته پیش از آن، کاهش 65 دلاری،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ده خبر مهم برای بورس فردا یکشنبه 1 خرداد

ده خبر مهم برای بورس فردا یکشنبه 1 خرداد