مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 18:222022-05-21اجتماعي

ترافیک پرحجم و سنگین در محورهای شرق پایتخت


ایرج کهریزی فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران دقایقی پیش در گفت وگو با خبرنگار فارس در پردیس در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای شرق استان تهران اظهار کرد: هم اکنون تردد وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور هراز سنگین و پرحجم در جریان است و در شهرهای عبوری این محور مانند گیلاوند، آزادراه تهران_پردیس، جاجرود و غیره به سمت تهران شاهد ترافیک سنگین و پس زدگی محدود بار ترافیکی هستیم.

وی گفت: عبور و مرور وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور فیروزکوه سنگین و پرحجم در جریان است و خودروها به مرور در حال عبور از این محور مواصلاتی هستند.

کهریزی افزود: عبور و مرور انواع وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور امام رضا(ع) و در محدوده فرون آباد به دلیل واژگونی یکدستگاه خاور و پخش مصالح ساختمانی، شن، پوکه و غیره آن، فوق سنگین و با حدود 8 کیلومتر پس زدگی همراه است.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران، ابراز کرد: راننده خاور پس از از دست دادن کنترل خودرو با برخورد با نیوجرسی های حاشیه بزرگراه، همچنین برخورد با سه دستگاه خودروی دیگر واژگون شده و عوامل پلیس راه در محل حادثه حاضر و بلافاصله یک لاین از این مسیر بازگشایی و تا دقایقی دیگر مسیر به طور کلی پاکسازی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترافیک پرحجم و سنگین در محورهای شرق پایتخت

ترافیک پرحجم و سنگین در محورهای شرق پایتخت