مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 18:222022-05-21سياسي

کاریابی ها در سراسر کشور با هدف اشتغال زایی تقویت می شوند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، کار و رفاه اجتماعی، مهری طالبی دارستانی در ارائه گزارش سفر به آذربایجان غربی و برگزاری میز های خدمت در این استان گفت: - مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: با هدف اشتغال زایی کاریابی ها در سراسر کشور تقویت می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، کار و رفاه اجتماعی، مهری طالبی دارستانی در ارائه گزارش سفر به آذربایجان غربی و برگزاری میز های خدمت در این استان گفت: استفاده مطلوب از ظرفیت کاریابی ها به عنوان الگوی عملی خدمت رسانی وزارت مردم در دستور کار قرار دارد.

وی از تقدیر دکتر مرتضوی معاون اجرایی رییس جمهور از عملکرد و پاسخگویی میز ارتباطات مردمی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد.

مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت مردم در حاشیه ملاقات مردمی و چهره به چهره با مردم استان آذربایجان غربی اظهار کرد: در سفر های استانی ضمن دیدار با بازنشستگان، افراد دارای معلولیت، کارگران و فعالان در تعاونی ها، متقاضیان وام و کارآفرینی، به دنبال حل مشکلات آن ها در سریع ترین زمان ممکن هستیم.

وی افزود: با تأکید دکتر حجت الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیر کل بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاریابی ها در سراسر کشور با هدف اشتغال زایی تقویت می شوند

کاریابی ها در سراسر کشور با هدف اشتغال زایی تقویت می شوند