مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 17:472022-05-21اجتماعي

شهرداری از بهبود وضع کودکان کار در سمنان حمایت می کند


رییس اداره شهر دوستدار کودک شهرداری سمنان از برگزاری رویدادهای مختلف در راستای حمایت از کودکان کار در این شهر در قالب آموزش مهارت های اجتماعی و زندگی و اجرای برنامه های شاد و تفریحی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سمانه محمدیان رییس اداره شهر دوستدار کودک شهرداری سمنان عصر امروز در گفت وگو با خبرنگاران از برگزاری رویدادهای مختلف در راستای حمایت از کودکان کار در سمنان خبر داد.

وی گفت: وجود کودکان کار یک مسأله اجتماعی و اقتصادی است و مشکلات اقتصادی موجود در جامعه کنونی نیز در گسترش این پدیده نقش زیادی دارد.

رییس اداره شهر دوستدار کودک شهرداری سمنان ادامه داد: حمایت از حقوق کودکان و به ویژه کودکان کار وظیفه ای انسانی- اجتماعی است که برعهده یکایک افراد، سازمان ها و نهادها قرار دارد.

محمدیان بیان کرد: با در نظر گرفتن تمام شرایط، تنها کاری که از ما ساخته است، حمایت از کودکان کار به روش های مختلف است و شهرداری سمنان هم در راستای شهر دوستدار کودک، برنامه های حمایتی را برای این قشر از جامعه در دستور کار دارد.

وی با اشاره به برگزاری رویدادهای مختلف در راستای حمایت از کودکان کار عنوان کرد: آموزش مهارت های اجتماعی و زندگی به کودکان کار با برگزاری کلاس های آموزشی متعدد و برگزاری برنامه های شادیانه، گردشگری و تفریحی با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری از بهبود وضع کودکان کار در سمنان حمایت می کند

شهرداری از بهبود وضع کودکان کار در سمنان حمایت می کند