مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 17:422022-05-21سياسي

کار های فرهنگی و قرآنی نیازمند عزم جهادی است


حجت الاسلام قرائتی با اشاره به اینکه کار های فرهنگی و قرآنی نیازمند عزم جهادی است گفت: برای پیش برد این نهضت حضور روحانیون جهادگر کفایت می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، جلسه ستاد عالی اقامه نماز در دانشگاه ها با حضور حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی رییس ستاد اقامه نماز کشور، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی رستمی رییس ستاد عالی اقامه نماز در دانشگاه ها و جمعی از رؤسای دانشگاه ها و معاونین نهاد برگزار شد.

رستمی با اشاره به شرایط پساکرونایی و بازگشایی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی گفت: پیش از فراگیری کرونا فضای حضوری دانشگاه، شاهد جمع های ارزشمندی بود؛ اکنون با شروع بازگشایی دانشگاه ها و آغاز به کار فضای حضوری و مراکز آموزش عالی، باید فرصت از دست رفته دوسال گذشته جبران شود و باز هم شاهد تجمعات ارزشمند حضوری همچون برگزاری نماز جماعت، جلسات قرآن، فعالیت هیئات مذهبی، جلسات پاسخ به شبهات و.

باشیم.

رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها با تأکید بر حضور در فضای مجازی افزود: فضای مجازی محل جولان شبهات و آسیب ها است و به دلیل در اختیار داشتن زیر ساخت ها و حاکمیت فضای مجازی توسط دشمن، حضور نیرو های دلسوز در این فضای می تواند دلگرم کننده باشد، اما حضور در فضای مجازی، نباید ما را از فعالیت در فضا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کار های فرهنگی و قرآنی نیازمند عزم جهادی است

کار های فرهنگی و قرآنی نیازمند عزم جهادی است