مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 16:472022-05-21اجتماعي

تدابیر لازم برای برگزاری حضوری آزمون مدارس انجام شده است


مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل با اشاره به برگزاری حضوری آزمون های مدارس از فردا گفت: تدابیر لازم برای برگزاری حضوری آزمون مدارس در اردبیل انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبیشتر آزمون های مدارس به صورت غیرحضوری برگزار می شد و این موضوع موجب اختلال در روند آموزشی شده بود.

وی افزود: از اول خردادماه آزمون های تمام مقاطع تحصیلی بر اساس برنامه زمان بندی شده در مناطق مختلف استان با حضور دانش آموزان برگزار خواهد شد و براساس دستورالعمل های صادره مجریان برگزاری حضوری امتحانات ملزم به رعایت همه موارد بهداشتی در حوزه های آزمونی و مدارس هستند و خانواده ها در این رابطه هیچ گونه نگرانی نداشته باشند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل بیان کرد: در مرحله اول از صبح فردا آزمون های نهایی پایه دوازدهم، پایه نهم و ششم ابتدایی در همه شهرستان های استان برگزار می شود.

صفری گفت: 11 هزار و 600 دانش آموز در پایه دوازدهم، حدود 18 هزار در پایه نهم و بیش از 21 هزار دانش آموز در پایه ششم در آزمون های نهایی شرکت می کنند.

وی خاطرنشان کرد: آزمون پایه دوازدهم به صورت کشوری، نهم به صورت استانی و برای نخستین بار آزمون پایه ششم به صورت منطقه ای برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدابیر لازم برای برگزاری حضوری آزمون مدارس انجام شده است

تدابیر لازم برای برگزاری حضوری آزمون مدارس انجام شده است