مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 16:372022-05-21سياسي

مشکل آب «چوار» توسط وزارت نیرو رفع می شود


تصمیمات خوبی برای رفع مشکل آب «چوار»در وزارت نیرو مصوب شده است.

- ، حسن بهرام نیا عصر شنبه در دیدار با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر چوار که با حضور معاون امور عمرانی استاندار برگزار شد، با اشاره به سالروز آزادسازی خرمشهر، ضمن تبریک این روز به همه یرزمندگان دوران دفاع مقدس به ویژه عزیزانی که در آزادسازی این شهر حماسه آفریدند، با اشاره به موقعیت شهرستان چوار گفت: شرایط جغرافیایی موجب شده چوار در موقعیت مناسبی قرار گیرد و خداوند موهبت های فراوانی را به این شهرستان عطا نموده است.

وی در ادامه بیان کرد: منابع عظیم نفت و گاز و پتروشیمی، طبیعت بکر، جنگل و مرز و … شهرستان چوار را به یکی از مناطق مهم برای توسعه در استان قرار داده است که باید تلاش شود از این ظرفیت ها جهت توسعه این منطقه استفاده شود.

استاندار ایلام با عنوان این مطلب که امکان شروع فعالیت بازارچه مرزی هلاله شمالی با ایجاد زیرساخت های لازم در حد قابل قبولی فراهم شده، اظهار داشت: مرز هلاله شمالی در راستای ایجاد مشوق برای تجار و مرزنشینان در این منطقه راه اندازی شده است.

وی در ادامه گفت: در حوزه صنایع نفت، گاز و پتروشیمی علی رغم وجود کارخانه های بزرگ و ایجاد آلایندگی های زیست محیطی اما آنها تاکنون خدمات مناسبی به این منطقه ارائه نداده اند و البته ما تلاش داریم که ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل آب «چوار» توسط وزارت نیرو رفع می شود

مشکل آب «چوار» توسط وزارت نیرو رفع می شود