مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 16:222022-05-21ورزشي

پرهیز از موازی کاری در اجرای برنامه های اوقات فراغت دانش آموزان


دستگاه های متولی در اجرای برنامه های اوقافت فراغت دانش آموزان در تابستان، از موازی کاری پرهیز کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سیدجواد یحیی زاده بعدازظهر امروز در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان خلخال که در سالن اجتماعات شهید مهری فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: دستگاه های متولی در اجرای برنامه های اوقافت فراغت دانش آموزان در تابستان، از موازی کاری پرهیز کنند.

وی با تبریک فرارسیدن سالروز آزادسازی خرمشهر با اشاره به اهمیت، اوقات فراغت جوانان در فصل تابستان افزود: برنامه ریزی دقیق از سوی دستگاه های متولی انجام شود تا آموزش دروس مفاهیم عقیدتی و فرهنگی به نسل جدید داده شود.

فرماندار خلخال از ظرفیت دهیاری ها در روستاها برای اجرای برنامه های مفید و موثر جهت پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان، نوجوانان و جوانان خبر داد و بیان کرد: دستگاه های عضو ستاد ساماندهی جوانان، علاوه بر فعالیت های ابلاغی با حضور کارشناسان آسیب شناسی لازم از برنامه های سنوات گذشته را انجام دهند و در راستای  تقویت نقاط قوت و حذف نقاط ضعف گام بردارند.

سیدناصر میرمرسلی، رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان خلخال نیز در این جلسه تصریح کرد: زیرساخت های ورزشی آماده استقبال از جوانان در طرح اوقات فراغت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرهیز از موازی کاری در اجرای برنامه های اوقات فراغت دانش آموزان

پرهیز از موازی کاری در اجرای برنامه های اوقات فراغت دانش آموزان