مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 15:572022-05-21سياسي

وزیر کار: قانون بیمه کارگران ساختمانی در مجلس در حال اصلاح است


عبدالملکی با بیان اینکه قانون بیمه کارگران ساختمانی در مجلس در حال اصلاح است، خاطرنشان کرد: در صورت اصلاح آن 400 هزار کارگر ساختمانی جدید بیمه می شوند.

- عبدالملکی با بیان اینکه قانون بیمه کارگران ساختمانی در مجلس در حال اصلاح است، خاطرنشان کرد: در صورت اصلاح آن 400 هزار کارگر ساختمانی جدید بیمه می شوند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: میزان پرداختی مستمری بازنشستگان صندوق های بازنشستگی کشور حدود 70 درصد حقوق پرداختی دولت به کارکنان فعلی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ حجت الله عبدالملکی امروز 31 اردیبهشت در جلسه شورای اداری استان اردبیل با بیان این مطلب اظهار کرد: میزان پرداختی مستمری بازنشستگان صندوق های بازنشستگی کشور را حدود 70 درصد حقوق پرداختی دولت به کارکنان فعلی است و تلاش ما بر این است که پرداخت مستمری بازنشستگان سرموقع انجام شود.

وی اختصاص سهمیه احداث یک هزار واحد مسکونی برای کارگران استان اردبیل یادآور شد و گفت: تاکنون 700 نفر در این طرح ثبت نام کرده و بقیه افراد نیز پس از ثبت نام مشمول این طرح خواهند شد.

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی از اختصاص 100 میلیارد ریال به استان اردبیل جهت تهیه 200 تخت جهیزیه به افراد تحت پوشش بهزیستی استان خبرداد و افزود: علاوه بر این یک هزار و 700 متقاضی پشت نوبت بهزیستی استان اردبیل هم تحت پوشش ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر کار: قانون بیمه کارگران ساختمانی در مجلس در حال اصلاح است

وزیر کار: قانون بیمه کارگران ساختمانی در مجلس در حال اصلاح است