مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 15:122022-05-21سياسي

احداث سه هزار و 600 متر مربع فضای سبز جدید در قم


مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قم از احداث فضای سبز بلوار غدیر در محدوده پل شهید حججی با وسعت بیش از 3 هزار و 600 مترمربعی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از واحد خبر سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قم، پیام جوادیان با اشاره به احداث فضای سبز بلوار غدیر در محدوده شهرداری منطقه هشت اظهار کرد: با توجه به اصلاحات هندسی انجام شده در محدوده پل شهید حججی و عرصه های ایجادشده برای ایجاد فضای سبز، در دو مسیر تندرو و کندرو بلوار غدیر اقدامات اولیه برای اصلاح بستر کاشت صورت گرفت.

وی با تأکید بر طراحی کاشت عرصه همزمان با اصلاح خاک بستر تصریح کرد: در طراحی کاشت عرصه تلاش شد با لحاظ ایمنی ترافیک و عبور و مرور شهری و رعایت اصول زیبایی منظر، تا حد ممکن از گونه های درختی و درختچه ای سازگار با اقلیم شهر استفاده شود تا علاوه بر احداث فضای سبز پایدار هزینه های نگهداری نیز کاهش یابد.

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قم با بیان اینکه اجرای کامل آبیاری تحت فشار در این عرصه صورت گرفته است افزود: مساحت فضای سبز احداث شده بالغ بر 3 هزار و 600 مترمربع است که هزینه ای بالغ بر 3.

5 میلیارد ریال در آن صورت گرفته است.

انتهای پیام/78023


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث سه هزار و 600 متر مربع فضای سبز جدید در قم

احداث سه هزار و 600 متر مربع فضای سبز جدید در قم