مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 14:472022-05-21اقتصادي

آزادسازی 85 هزار مترمربع از اراضی زراعی دماوند


دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دماوند از قلع و قمع 150 مورد ساخت و ساز غیرمجاز در روستای «اوچونک» در این شهرستان خبر داد و گفت: بیش از 85 هزار متر مربع از اراضی مرغوب زراعی دماوند با ورود دادستانی آزادسازی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، محمدتقی تقی زاده، دادستان عمومی و انقلاب دماوند از قلع و قمع 150 مورد ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی زراعی روستای اوچونک خبر داد و اظهار کرد: این اقدام در راستای اجرای تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی و حفظ و حراست از اراضی کشاورزی در روستای اوچونک صورت گرفت.

وی گفت:  با صدور دستور قضایی و حضور عوامل انتظامی و مامورین گشت امور اراضی جهاد کشاورزی دماوند، 150 مورد از ساخت و سازهای غیرمجاز، شامل 138 مورد دیوار کشی به طول هشت هزار متر مربع و 16 مورد بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی این شهرستان به مساحت 810 متر مربع تخریب شد.

  دادستان عمومی و انقلاب دماوند در پایان با تاکید بر اینکه دادستانی با هر گونه تغییر غیرمجاز کاربری اراضی زراعی و باغات با جدیت و بدون مسامحه برخورد می کند، خاطرنشان کرد: در مجموع بیش از 85 هزار متر مربع از اراضی مرغوب زراعی دماوند با ورود دادستانی آزادسازی شد.

انتهای پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادسازی 85 هزار مترمربع از اراضی زراعی دماوند

آزادسازی 85 هزار مترمربع از اراضی زراعی دماوند