مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 14:372022-05-21سياسي

ورود مجلس به ماجرای مرگ توله های یوزپلنگ ایران


نشست مشترک فراکسیون محیط زیست و کمیسیون اصل 90 به منظور بررسی مرگ توله یوزپلنگ های ایران با حضور مسئولان مربوطه برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، نشست مشترک فراکسیون محیط زیست و کمیسیون اصل 90 امروز (شنبه، 31 اردیبهشت ماه) به منظور بررسی مرگ توله یوزپلنگ های ایران با حضور مسئولان مربوطه برگزار شد.

سمیه رفیعی رییس فراکسیون محیط زیست مجلس در ابتدای این نشست گفت: در حال حاضر متوجه شدیم که سازمان محیط زیست قرار است فردا نشست خبری را با رسانه ها برای تشریح ابعاد تولید یوز ها داشته باشد البته بر اساس قولی که دادیم نشست امروز فراکسیون محیط زیست به صورت زنده برگزار خواهد شد و امیدواریم بتوانیم این موضوع را به خوبی دنبال کنیم و از آن نتیجه بگیریم.

وی افزود: برخی از رسانه ها پیش از برگزاری این جلسه پرسیدند که چرا کمیسیون اصل 90 و فراکسیون محیط زیست باید به صورت مشترک به این مسئله بپردازند؛ در این رابطه گونه یوزپلنگ ایرانی و آسیایی گونه ای ذی قیمت و ارزشمند اکولوژیک و حفظ آن برای ما بسیار مهم است و با هیچ عدد و ریالی نمی توان آن را مقایسه کرد بنابراین ورود مجلس به این موضوع از همین حیث است.

* نشست بررسی مرگ توله یوزپلنگ های ایران در مجلس شورای اسلامی نماینده مردم تهران در مجلس یازدهم یادآور شد: وقتی صحبت از محیط زیست می شود یعنی حف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود مجلس به ماجرای مرگ توله های یوزپلنگ ایران

ورود مجلس به ماجرای مرگ توله های یوزپلنگ ایران