مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 14:322022-05-21سياسي

تدوین بسته تشویقی کارفرمایان در مراحل پایانی قرار دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمود کریمی بیرانوند در نشست اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اعضای اتاق بازرگانی اردبیل با اعلام این خبر اظهار کرد: - معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، گفت: بسته تشویقی جدید کارفرمایان برای جذب نیرو های جدید در مراحل پایانی تصویب در دولت قرار دارد که جزییات آن پس از تصویب نهایی اعلام می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمود کریمی بیرانوند در نشست اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اعضای اتاق بازرگانی اردبیل با اعلام این خبر اظهار کرد: برای اولین بار این نرخ تعیین شد.

وی تأکید کرد: پس از جمع بندی نهایی در شورای عالی کار، بلافاصله بسته تشویقی در سال جدید طراحی شد که در مراحل پایانی تصویب دولت قرار دارد و جزییات آن پس از تصویب نهایی اعلام می شود.

وی افزود: اثر افزایش دستمزد ها بر حوزه تورم برخلاف آنچه گفته می شود، به لحاظ علمی در کشور ایران اثبات نشده است و گزارش سازمان جهانی کار ILO بر این نکته تأکید دارد.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: از سوی دیگر براساس آنچه در فضای اقتصاد دیده می شود، افزایش دستمزد به لحاظ علمی تقاضای مؤثر را بالا می برد و در نهایت می تواند فروش محصولات را هم افزایش دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین بسته تشویقی کارفرمایان در مراحل پایانی قرار دارد

تدوین بسته تشویقی کارفرمایان در مراحل پایانی قرار دارد