مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 13:022022-05-21سياسي

ثبت 17 هزار هکتار اراضی اردبیل در سامانه شمیم


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: 17 هزار هکتار اراضی اردبیل در سامانه شمیم به ثبت رسیده و در مرحله صدور سند است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کلیم الله وثوقی ظهر شنبه در جلسه شورای اداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اظهار کرد: با همکاری و تلاش همکاران و مسئول بازرسی اولین استان در بارگذاری اطلاعات حریم در سامانه شمیم هستیم به طوری که از مجموع 22 هزار هکتار اراضی 17 هزار آن در سامانه شمیم ثبت و در مرحله صدور سند است.

وی با بیان اینکه استان اردبیل در فرآیند صدور مجوزهای خدماتی رفاهی از 45 روز به 17 روز توانست رتبه برتر را به دست بیاورد، گفت: در راستای حفظ سلامت و صحت و دقت در امورات، تقویت و ایجاد انگیزش در نیروهای انسانی در دستور کار است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل ضمن ارائه گزارشی ار عملکرد این اداره کل بیان کرد: نظارت های میدانی در همه پروژه ای این اداره در راستای حفظ نظم و امنیت در حال انجام است.

در ادامه صادقی، بازرس سازمان نیز هدف از سفرهای استانی را آسیب شناسی مشکلات موجود در استان ها، آشنایی بیشتر با مفاد ماده 91 و 92 قانون خدمات کشوری عنوان کرد و گفت: نگاه سازمان در این راستا دستگیرانه و با هدف شناسایی و جلوگیری از بروز فساد در دستگاه های اداری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت 17 هزار هکتار اراضی اردبیل در سامانه شمیم

ثبت 17 هزار هکتار اراضی اردبیل در سامانه شمیم