مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 13:022022-05-21بين الملل

لطف امارات به فرزندان «حسنی مبارک» عصبانیت قاهره را برانگیخت


سفر فرزندان دیکتاتور سابق مصر به امارات پس از اعمال فشار های ابوظبی علیه قاهره و استقبال رسمی از آن ها در امارات باعث عصبانیت مقامات مصری شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، منابع آگاه خبر دادند که ریاست جمهوری مصر از استقبال رسمی مقامات اماراتی از فرزندان حسنی مبارک دیکتاتور سابق مصر به شدت عصبانی شده اند.

بنابر گزارش امروز (شنبه) روزنامه العربی الجدید ، تصاویری اخیرا منتشر شد که در آن علاء مبارک و جمال مبارک فرزندان حسنی مبارک در حال تسلیت گویی در پی درگذشت خلیفه بن زاید رییس سابق امارات به مقامات این کشور دیده شدند.

منابع آگاه در این خصوص به العربی الجدید خبر دادند که پس از آنکه مقامات رسمی مصر از سفر فرزندان مبارک به امارات جلوگیری کردند، آن ها در تماس با دفتر محمد بن زاید رییس جدید امارات به ابوظبی اطلاع دادند که قصد سفر به امارات و شرکت در مراسم عزای خلیفه بن زاید را دارند.

طبق گفته این منابع، مقامات اماراتی پس از این درخواست، با سران امارات ارتباط برقرار کردند و به  آن ها اطلاع دادند که محمد بن زاید شخصا خواهان سفر فرزندان مبارک به امارات و شرکت آن ها در مراسم عزای خلیفه بن زاید است.

پس از این تماس تلفنی، مقامات اماراتی هواپیمایی خصوصی به قاهره ارسال کردند تا علاء و جمال را برای شرکت در مراسم عزاداری به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لطف امارات به فرزندان «حسنی مبارک» عصبانیت قاهره را برانگیخت

لطف امارات به فرزندان «حسنی مبارک» عصبانیت قاهره را برانگیخت