مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 12:472022-05-21سياسي

مبلغان، زندگی های از هم پاشیده برخی ها را دوباره ساختند


اقدام اصلی را همین طلاب انجام داده اند،انصافا تغییرات و تحولات خوبی در روستاها با همت طلاب صورت گرفت و چقدر زندگی ها را به هم رساندند و چقدر طلاق ها را در روستاها کاهش دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه رفاه و آسیب های اجتماعی خبرگزاری فارس، سید مرتضی بختیاری رییس کمیته امداد در آیین تجلیل از برگزیدگان طرح 313 (طرح پیگیری و رفع مسائل فرهنگی، معیشتی و حمایتی روستاییان)، اظهار کرد: رزمایش کمک مومنانه و اطعام مهدوی در کمیته امداد از طرح های ماندگار بود که در همین راستا امسال 28 میلیون غذای گرم و افطاری ساده  اختیار نیازمندان قرار گرفت.

وی افزود: طرح 313 برای حضور در جامعه هدف ما آغاز شد و انصافاً برکات زیادی داشته، ما درخواست داشتیم که به صورت آزمایشی در 8 استان اجرا شود اما به کمک و ایثار طلاب و لطف خداوند، انصافا آثار خوبی داشت.

بختیاری، تاکید کرد: 54 درصد از خانواده های کمیته امداد سرپرست خانم هستند و بسیاری از آنها همسرشان را از دست داده اند و بسیاری هم از همسران آنها زمین گیر شده اند.

حتی ما یتیم هایی داریم که از نعمت پدر و مادر محروم هستند.

وی افزود: در مسائل جسمانی و درمان و رسیدگی به مستمری ها تلاش های خوبی صورت گرفته اما اقدام اصلی را همین طلاب انجام داده اند،انصافا تغییرات و تحولات خوبی در روستاها با همت طلاب صورت گرفت و چقدر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبلغان، زندگی های از هم پاشیده برخی ها را دوباره ساختند

مبلغان، زندگی های از هم پاشیده برخی ها را دوباره ساختند