مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 11:472022-05-21سياسي

دانشگاه گیلان باید با ایجاد بستری مناسب به نقطه اتکا در امر ثروت سازی برسد


انوش اسدی، مسئول واحد آموزش جامعه اسلامی دانشگاه گیلان در گفتگو با خبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، آموزش عالی در طول سالیان اخیرموازی با تحولات اجتماعی و اقتصادی محیط پیرامون خود، - مسئول واحد آموزش جامعه اسلامی دانشگاه گیلان گفت: دانشگاه گیلان باید با ایجاد بسترسازی در امور اداری و دانشجویی و ارتباط صنایع به نقطه اتکای در امر ثروت ساز برسد.

انوش اسدی، مسئول واحد آموزش جامعه اسلامی دانشگاه گیلان در گفتگو با خبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، آموزش عالی در طول سالیان اخیرموازی با تحولات اجتماعی و اقتصادی محیط پیرامون خود، دچار تغییر های بنیادینی شده است.

در دنیای رقابتی امروز و بر مدار دانش، توجه به امور کارآفرینی و کسب و کار های نو یکی از دغدغه های مهم نهاد ها و مراکزمختلف ازجمله دانشگاه ها در سراسر دنیا است.

اسدی مطرح کرد: وظیفه دانشگاه ها با توجه به وظایف جدید در قبال جامعه در حال دگرگونی مانند اقتصاد ملی، توسعه پایدار اجتماعی، کاهش منابع ذخیره مالی عمومی تغییریافته است پرواضح است دانشگاه ها و نظام آموزشی عالی به منظور هم افزایی هر چه بیشتر با فرایند توسعه ی اقتصادی بومی، منطقه ای و بین المللی به تغییر نقش قدیمی خود که تنها تولید دانش در کلاس درس میباشد به سوی دانشگاه های کارآفرین که افزون بر تولید دانش و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه گیلان باید با ایجاد بستری مناسب به نقطه اتکا در امر ثروت سازی برسد

دانشگاه گیلان باید با ایجاد بستری مناسب به نقطه اتکا در امر ثروت سازی برسد