مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 11:322022-05-21سياسي

جمع آوری معتادین متجاهر در رباط کریم


فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و جمع آوری معتادین متجاهر با هدف پیشگیری از سرقت و کاهش جرائم در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رباط کریم، سرهنگ علی زنگنه فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم اظهار کرد: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با هنجارشکنان جامعه، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف پیشگیری از سرقت و کاهش جرائم ، شب گذشته در حوزه شهرستان رباط کریم اجرا شد.

وی ادامه داد: در اجرای این طرح پلیس با هماهنگی مقام قضایی با ورود به محل های پاتوق افراد معتاد متجاهر و کارتن خواب که باعث سلب آسایش عموم شهروندان شده بودند، تعداد 59 نفر معتاد متجاهر جمع آوری که جهت بهبود وضعیت و ترک اعتیاد به مراکز بازپروری منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم در پایان خاطرنشان کرد: اعتیاد در بسیاری از جرائم و آسیب ها از جمله وقوع سرقت و نابسامانی خانواده نقش داشته، لذا لازم است به این نکته توجه کنیم که وجود پاتوق استعمال مواد یا خرده فروشان در محله ای که در آن زندگی می کنیم تهدیدی جدی برای امنیت و سلامت فردی و اجتماعی به ویژه جوانان عزیز بوده و نباید به آن بی تفاوت باشیم و شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری معتادین متجاهر در رباط کریم

جمع آوری معتادین متجاهر در رباط کریم