مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 11:122022-05-21اقتصادي

2300 فرصت شغلی در بخش ارم دشتستان ایجاد می شود


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر گفت: در یک بازه زمانی چهار ساله بیش از دو هزار و 300 فرصت شغلی در بخش ارم شهرستان دشتستان ایجاد می شود.

- ، علی باستین صبح شنبه در نشست هم اندیشی با مردم بخش ارم شهرستان دشتستان اظهار داشت: نرخ بیکاری به عنوان یک مؤلفه مهم اقتصادی حوزه روستایی بخش ارم اکنون 5.

9 درصد است که این میزان نسبت به حدود 11.

5 نرخ بیکاری استان بوشهر نشان از اشتغال مناسب در منطقه است.

وی با اشاره به وجود 540 نفر بیکار در بخش ارم اظهار کرد: در یک بازه زمانی چهار ساله بیش از 2 هزار و 300 فرصت شغلی در این بخش ایجاد می شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر بیان کرد: در این منطقه حدود یکهزار و 200 خانوار و جمعیتی بالغ بر 2 هزار و 380 نفر تحت پوشش نهادهای حمایتی قرار دارند که نشان از پایین بودن سطح درآمدی در این بخش است.

باستین ادامه داد: با توجه به ظرفیت های حوزه کشاورزی، صنایع دستی و گردشگری، شیلات در منطقه مبتنی بر رویکردهای توسعه پایدار و حفاظت از منابع طبیعی، دانش بنیانی، مردم محوری اقتصاد در منطقه با همکاری دستگاه های اجرایی تعداد زیادی پروژه های خرد و درشت برای ایجاد اشتغال تدارک شده است.

وی اظهار کرد: هر شخصی که برنامه ایجاد اشتغال و کارآفرینی برای بخش ارم دارد نیز با استفاده از ظرفیت دستگاه های اجرایی حمایت لا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2300 فرصت شغلی در بخش ارم دشتستان ایجاد می شود

2300 فرصت شغلی در بخش ارم دشتستان ایجاد می شود