مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 10:472022-05-21بين الملل

تظاهرات علیه اجلاس سرمایه داران «داووس» به خشونت کشیده شد+عکس


معترضان به نظام سرمایه داری در آستانه اجلاس سالانه مجمع جهانی اقتصاد در داووس سوییس تظاهرات برپا کردند و با نیروهای پلیس درگیر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، معترضان ضد نظام سرمایه داری همانند سال های گذشته، در اعتراض به برگزاری اجلاس سالانه مجمع جهانی اقتصادی موسوم در آستانه برگزاری این اجلاس در تفرجگاه آلپاین داووس در سوییس که از امروز (یکشنبه) آغاز می شود، تظاهرات برپا کردند که در نهایت به خشونت کشیده شد.

خبرگزاری رویترز در این خصوص گزارش کرد، دهها نفر از معترضان ضدسرمایه داری روز گذشته (جمعه) در آستانه نشست سالانه مجمع اقتصادی جهان (WEF) در تفریحگاه آلپاین داووس که از روز یکشنبه آغاز می شود، با نیروهای پلیس در شهر زوریخ سوییس درگیر شدند.

اعتراضات علیه نظام سرمایه داری و اجلاس اقتصادی در داووس یک رویداد مرسوم غیرقانونی است که تحت عنوان در هم شکستن مجمع اقتصادی جهان هرساله قبل از گردهمایی نخبگان سیاسی و اقتصادی جهان در فاصله 120 کیلومتری با قطب مالی سوییس برگزار می شود.

طبق گزارش رسانه ها، نیروهای پلیس شهر زوریخ با استفاده از اسپری فلفل و گلوله های پلاستیکی تلاش کردند تا جمعیت معترضان را متفرق کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تظاهرات علیه اجلاس سرمایه داران «داووس» به خشونت کشیده شد+عکس

تظاهرات علیه اجلاس سرمایه داران «داووس» به خشونت کشیده شد+عکس