مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 10:472022-05-21پزشكي

وزارت بهداشت به معیشت پزشکان جوان توجه کند


رییس انجمن اورولوژی ایران، با عنوان این مطلب که رضایت شغلی در پزشکان جوان به حداقل رسیده است، گفت: تأمین مالی پزشکان جوان که تازه شروع به کار کرده اند، - ، غلامرضا بصیری، در اختتامیه بیست و پنجمین کنگره انجمن اورولوژی ایران، افزود: جامعه پزشکی احتیاج بسیاری به توجه مسئولین دارد، زیرا با توجه به وضعیت اقتصادی که پیش آمده توان مالی مردم پایین آمده و سیستم های بیمه ای توان پرداخت هزینه ها را ندارند و این چرخه ادامه پیدا خواهد کرد و مردم کمتر برای درمان به پزشکان مراجعه خواهند کرد و در نتیجه پزشکان و سیستم درمان متضرر خواهد شد.

وی ادامه داد: امروزه ما به پزشکی مدرن احتیاج فراوانی داریم به همین منظور باید هزینه هایی برای به روزرسانی و خدمات پرداخت کنیم ولی متأسفانه افزایش هزینه ها در سطح زندگی بیمار و پزشک نیست.

بصیری عنوان کرد: متأسفانه در رشته اورولوژی با توجه به وسیله های تشخیصی، بیمه ها باید توجه خاصی را صورت دهند ولی این گونه نیست و در بعضی از مراکز دچار مشکل برای تشخیص بیماری هستیم و در مواد مصرفی دچار کمبود بوده و ارائه خدمات دهی به شهروندان دچار اختلال شده است.

که این موضوع یا استراتژی جدید و نگرشی از طرف مسئولین را می طلبد تا بتوانیم آموخته ها و توانمندی خود را در اختیار بیماران بگذاریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت بهداشت به معیشت پزشکان جوان توجه کند

وزارت بهداشت به معیشت پزشکان جوان توجه کند