مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 10:322022-05-21اقتصادي

بررسی وضعیت بازار کالاها و جاماندگان در کمیسیون ها


کمیسیون های تخصصی مجلس شورای اسلامی در هفته جاری وضعیت تنظیم بازار کالاهای اساسی، قیمت مواد غذایی و جاماندگان یارانه را بررسی خواهند کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از کمیسیون های تخصصی مجلس در هفته جاری از روز شنبه تا چهارشنبه جلسات خود را با حضور وزیران کابینه برگزار می کنند.

تعیین تکلیف اشخاص جامانده از دریافت یارانه با حضور وزیر تعاون اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس در روز یکشنبه با حضورحجت الله عبدالملکی وزیر تعاون و مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه ها، نحوه محاسبه و توزیع یارانه کالاهای اساسی در دهک های مختلف کشور و تعیین تکلیف اشخاص جامانده از دریافت یارانه ها را بررسی می کنند.

همچنین این کمیسیون تبیین مفاد لایحه حفظ کرامت و حمایت از زنان در برابر خشونت توسط کمیته زنان و خانواده و بررسی شور دوم طرح نقل و انتقال سوابق بیمه با بازنشستگی بین صندوق های بازنشستگی در دستور کار این کمیسیون قرار می گیرد.

اعضای کمیسیون اجتماعی روز دوشنبه در جلسه کمیته آسیب های اجتماعی اقدامات و چالش های پیش روی اجرای احکام قانون برنامه ششم توسعه در موضوع حاشیه نشینی و سکونتگاه های غیر رسمی و اقدامات صورت گرفته در خصوص ساماندهی معتادین متجاهر و چالش های پیش رو را با حضور مسوولان مربوطه بررسی می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی وضعیت بازار کالاها و جاماندگان در کمیسیون ها

بررسی وضعیت بازار کالاها و جاماندگان در کمیسیون ها