مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 10:222022-05-21اقتصادي

ایجاد غرفه سرمایه گذاران قطری و اقلیم کردستان در نمایشگاه های بین المللی فارس


حضور در نمایشگاه های بین المللی فارس، فرصتی است برای آشنایی با ظرفیت ها و توانمندی تولیدکنندگان و صنعتگران ایرانی، همچنین در این نمایشگاه ها نیازهای فنی و تجاری کشورهای دوست نیز تامین می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، در حاشیه برگزاری شانزدهمین نمایشگاه بین المللی دام، طیور و صنایع وابسته و سومین نمایشگاه شیلات و آبزیان، هیات های تجاری، دیپلماتیک  کشور های قطر و اقلیم کردستان به صورت جداگانه با مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس دیدار و گفت و گو کردند.

در این دیدار، فرهادی با تاکید بر مشترکات تاریخی، فرهنگی و دینی طرفین گفت: شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس، یکی از آسان ترین راه های آشنایی با تولیدات فنی، تجاری و مصرفی ایرانی و همچنین راه ارتباط با فعالان اقتصادی، صنعتی و تجاری بخش دولتی و خصوصی است.

وی گفت: این آمادگی وجود دارد که در قالب تفاهم نامه و دسته بندی موضوعات، هرگونه همکاری را جهت تسهیل و شکل گیری ارتباط با طرف های ایرانی و تنظیم قرارداد همچنین مبادلات کالا و تکنولوژی ایرانی مورد نیاز این کشورها را، با استفاده از ظرفیت شرکت نمایشگاه ها به عمل آورد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس افزود: هدف از برگزاری این جلسه معرفی ظرفیت های کم نظیر اقتصادی استان و کشور و راه های دستیابی به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد غرفه سرمایه گذاران قطری و اقلیم کردستان در نمایشگاه های بین المللی فارس

ایجاد غرفه سرمایه گذاران قطری و اقلیم کردستان در نمایشگاه های بین المللی فارس