مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 10:222022-05-21سياسي

توجه به نقش کلیدی فیزیوتراپیست ها در توانبخشی و بازتوانی بیماران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی انجمن فیزیوتراپی ایران، احمد مؤذن زاده به برگزاری سی و سومین کنگره سالیانه انجمن فیزیوتراپی ایران، - رییس انجمن علمی فیزیوتراپی ایران، بر اهمیت نقش کلیدی فیزیوتراپیست ها در عرصه توانبخشی و بازتوانی بیماران تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی انجمن فیزیوتراپی ایران، احمد مؤذن زاده به برگزاری سی و سومین کنگره سالیانه انجمن فیزیوتراپی ایران، در روز های 13 لغایت 15 مهر 1401 در هتل المپیک تهران اشاره کرد و گفت: کنگره پیش رو همچون گذشته با تلاش انجمن فیزیوتراپی ایران و همکاری دانشکده های علوم توانبخشی سراسر کشور برگزار می شود.

وی با اشاره به ارائه آخرین یافته های علمی و پژوهشی در حوزه فیزیوتراپی و توانبخشی در کنگره امسال افزود: در کنار برگزاری کنگره، نمایشگاه تجهیزات پزشکی در حوزه فیزیوتراپی و توانبخشی برپا می شود و امسال با توجه به برگزاری حضوری کنگره، فرصت مناسبی برای شرکت های دانش بنیان داخلی خواهد بود که آخرین دستاورد های علمی خود را به نمایش بگذارند.

مؤذن زاده ادامه داد: قرار است در نمایشگاه تجهیزات امسال از تعداد زیادی تولیدات های تک در حوزه فیزیوتراپی و توانبخشی، رونمایی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به نقش کلیدی فیزیوتراپیست ها در توانبخشی و بازتوانی بیماران

توجه به نقش کلیدی فیزیوتراپیست ها در توانبخشی و بازتوانی بیماران