مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 10:172022-05-21بين الملل

شبکه صهیونیستی: اقدامات تل آویو علیه ایران فقط حرافی است


یک شبکه صهیونیستی اذعان کرد که تمام ادعاهای این رژیم در خصوص اقدام علیه ایران فقط در حد حرف است، جهان مشغول اوکراین است و تل آویو تنهاست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، شبکه صهیونیستی کان در گزارشی به ادعاهای اخیر رژیم صهیونیستی در خصوص جنگ علیه ایران پرداخت.

این شبکه اعتراف کرد، تمام مانورهایی که رژیم اسراییل انجام می دهد فقط در حد حرف است، کشورهای غربی در حال حاضر مشغول اوکراین هستند و رژیم صهیونیستی تنهاست.

در ادامه این گزارش به سفر بنی گانتز وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به آمریکا و نیز سفر ژنرال مایکل کوریلا فرمانده جدید تروریست های سنتکام در غرب آسیا به فلسطین اشغالی پرداخته شده و اعلام شده است، تغییری ریشه ای و واقعی دیده نمی شود .

کان سپس مدعی شد: علیرغم اظهارات اسراییل درباره پیشرفت ایران در غنی سازی اورانیوم، حقیقت آن است که ایران هنوز با ساخت بمب فاصله دارد علیرغم آنکه در میزان غنی سازی اورانیوم پیشرفت داشته است .

در ادامه این گزارش آمده: در خصوص آمادگی نیز چیز جدیدی وجود ندارد ، ارتش اسراییل از سال 2007 برنامه هایی را برای ایران آماده کرده و در این سطح و آن سطح، آنها را تمرین می کند.

هفته اخیر نیز (همان برنامه ها) را در قالب رزمایش تمرین کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه صهیونیستی: اقدامات تل آویو علیه ایران فقط حرافی است

شبکه صهیونیستی: اقدامات تل آویو علیه ایران فقط حرافی است