مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 10:072022-05-21سياسي

عملیات آزادسازی خرمشهر برای نسل جدید تبیین شود


فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) استان خوزستان گفت: باید عملیات آزادسازی خرمشهر برای نسل جدید تبیین شود تا نسل جوان و نوجوان ما بدانند هویت ما رزمندگانی هستند که در این عملیات افتخارآفرینی کردند.

- سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) استان خوزستان در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: آزادسازی خرمشهر مهمترین عملیات هشت سال دفاع مقدس بود که به همت رزمندگان اسلام در این عملیات شهر خرمشهر به دامان ایران اسلامی بازگشت.

وی با بیان اینکه چهل سال از واقعه تاریخی عملیات آزادسازی خرمشهر گذشته است، عنوان کرد: ما باید به عملیات آزادسازی خرمشهر و آن پیروزی بزرگ افتخار کنیم، این عملیات در دهم اردیبهشت سال 1361 آغاز و 23 روز پشت سر هم و مداوم انجام شد.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) استان خوزستان با اشاره به این مطلب که در این عملیات بیش از 5 هزار کیلومتر از خاک میهن اسلامی آزاد شد، خاطرنشان کرد: همچنین هویزه و پادگان حمید هم در این عملیات آزاد شدند و خود اهواز هم از تیررس دشمن خارج شد.

وی با یاداوری این نکته که غرب کارون هم که به طور کامل در اختیار دشمن بود هم در عملیات بیت المقدس آزاد شد، بیان کرد: رزمندگان اسلام یک عملیات بی نظیر را در این مقطع تاریخی را در مقابل دشمن انجام دادند که تعدادی از رزمندگان عزیز ما در عملیات آزادساز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات آزادسازی خرمشهر برای نسل جدید تبیین شود

عملیات آزادسازی خرمشهر برای نسل جدید تبیین شود