مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 10:072022-05-21سياسي

مردم حق دارند عصبانی باشند و اعتراض کنند


عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس می گوید: با توجه به شرایط اقتصادی در کشور، طبیعی است که مردم عصبانی و ناراحت هستند، بنابراین اعتراض دارند و حق هم دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، جلیل رحیمی جهان آبادی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با منیبان در پاسخ به اینکه آیا کمیسیون مذکور به مسئله بازداشت رانندگان اتوبوس ورود پیدا می کند؟ گفت: با توجه به شرایط اقتصادی در کشور، طبیعی است که مردم عصبانی و ناراحت هستند، بنابراین اعتراض دارند و حق هم دارند.

البته حاکمیت دغدغه هایی نظیر سوء استفاده از این اعتراضات و تجمعات را دارد، که از این منظر هم باید به حاکمیت حق داد.

در هر صورت بازداشت هایی که در خصوص رانندگان اتفاق افتاده را باید بررسی کنیم، ببینیم به چه دلیل اتفاق افتاده و کسانی که بازداشت شدند، چه کسانی بودند چون در خصوص هر بازداشتی باید با شناخت قضاوت کرد که آیا واقعاً یک کارگر یا راننده عادی بوده یا لیدرهایی هستند که می خواهند، از این تجمعات به حق صنفی و مردمی، سوء استفاده های سیاسی کنند.

او افزود: در حقیقت مردمی که تجمع می کنند عمدتاً خواسته های صنفی و معیشتی دارند اما برخی سوء استفاده کنندگان این اعتراض را به خواسته های ساختار شکنانه علیه نظام، امنیت، آشوب و خرابکاری، تبدیل می کنند که این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم حق دارند عصبانی باشند و اعتراض کنند

مردم حق دارند عصبانی باشند و اعتراض کنند