مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 10:072022-05-21اجتماعي

اعلام زمان برگزاری امتحانات دانش آموزان


سال تحصیلی جاری با همه سختی ها و فراز و فرودهایی که داشت به پایان رسیده و امتحانات دانش آموزان در مقاطع تحصیلی مختلف از فردا، اول خرداد ماه برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، در شیوه نامه ارسالی از سوی مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی، نحوه طراحی سؤالات و برگزاری امتحانات نهایی و غیرنهایی دانش آموزان در نوبت دوم سال تحصیلی 1400-1401 از ابتدای خرداد ماه اعلام شده است.

بر این اساس ارزشیابی پیشرفت تحصیلی تربیتی نوبت دوم در مقاطع تحصیلی مختلف به شیوه حضوری برگزار می شود.

ارزشیابی پیشرفت تحصیلی تربیتی دانش آموزان دوره ابتدایی 1- در دوره اول ابتدایی (پایه های اول - دوم - سوم)، در دو درس فارسی و ریاضی و در دوره دوم ابتدایی (پایه های چهارم و پنجم) در دروس فارسی، ریاضی و علوم، علاوه بر ابزارهای مختلف ارزشیابی کیفی توصیفی، در پایان سال تحصیلی آزمون های کتبی برگزار می شود.

این آزمون به صورت کلاسی بوده و تمامی فرایندهای آن اعم از طراحی سؤالات، اجرای آزمون و تصحیح اوراق برعهده معلم مربوطه است.

2- در پایه ششم، براساس مصوبه جلسه 859 شورای عالی آموزش و پرورش، علاوه بر ابزارهای مختلف ارزشیابی کیفی -توصیفی، آزمون هماهنگ منطقه ای برای کلیه دروس (با سوالات واحد و برنامه معین و به طور همزمان از سوی اداره آموزش و پرورش منطقه) در مدرسه برگز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام زمان برگزاری امتحانات دانش آموزان

اعلام زمان برگزاری امتحانات دانش آموزان