مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 09:172022-05-21اجتماعي

افزایش پدیده گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا در چهارمحال و بختیاری


معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری با اشاره به افزایش سرعت وزش باد و احتمال خیزش گردوخاک از امروز در استان، گفت: خشکسالی و دست کاری های انسانی در طبیعت سبب کاهش رطوبت خاک و افزایش پدیده گردوخاک شده است.

- معصومه نوروزی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با اشاره به افزایش سرعت وزش باد و احتمال خیزش گرد و خاک از امروز در استان، گفت: خشکسالی و دست کاری های انسانی در طبیعت سبب کاهش رطوبت خاک و افزایش پدیده گردوخاک شده است.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: از امروز تا روز سه شنبه به ویژه در ساعات بعدازظهر افزایش سرعت باد را خواهیم داشت.

وی افزود: در این مدت خیزش گردوخاک سبب کاهش کیفیت هوا و دید افقی می شود.

نوروزی اضافه کرد: با توجه به اینکه خیزش گردوغبار و افزایش غلظت آلاینده ها در استان های ایلام و خوزستان سبب کاهش کیفیت هوا شده این ذرات می تواند به استان ما هم منتقل شود.

وی عنوان کرد: چهارشنبه و پنج شنبه کاهش نسبی دمای هوا پیش بینی می شود و روزهای پایانی هفته کمی از گرمای هوا در طول روز کاسته می شود.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: صبح امروز بلداجی با دمای هفت درجه سانتی گراد خنک ترین ایستگاه استان گزارش شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش پدیده گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا در چهارمحال و بختیاری

افزایش پدیده گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا در چهارمحال و بختیاری