مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 09:122022-05-21دانش

جزییات مصاحبه علمی پذیرفته شدگان دکتری


معرفی شدگان چند برابر ظرفیت پذیرفته شدگان آزمون دکتری دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی سال1401 از امروز شنبه 31 اردیبهشت ماه می توانند برای انجام گزینش و مصاحبه علمی و عملی خود به دانشگاه محل پذیرش مراجعه کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابانک به نقل از ایسنا، نتایج معرفی شدگان چند برابر ظرفیت پذیرفته شدگان آزمون دکتری دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار دارد و بر اساس اعلام این سازمان، مجموعا 24 هزار و 254 نفر در آزمون نیمه متمرکز دکتری امسال پذیرفته می شوند.

ظرفیت پذیرش اعلامی در دانشگاه های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری 12هزار و 716 نفر و ظرفیت پذیرش اعلامی در دانشگاه آزاد اسلامی 11 هزار و 538 نفر است.

داوطلبانی که براساس کارنامه نتایج اولیه آزمون ورودی مقطع دکتری Ph.

D نیمه متمرکز سال 1401 مجاز به انتخاب رشته شده و کدرشته محل هاس انتخابی خود را در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور ثبت نموده و در کدرشته محل های انتخابی دارای حدنصاب نمره علمی هستند، باید مطابق برنامه زمانی شرکت در مرحله دوم آزمون (مرحله ارزیابی تخصصی) که در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش قرار دارد، با همراه داشتن مدارک لازم برای انجام مصاحبه به هر یک از دانشگاهها و موسسات آموزش عالی مراجعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات مصاحبه علمی پذیرفته شدگان دکتری

جزییات مصاحبه علمی پذیرفته شدگان دکتری