مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 09:072022-05-21سياسي

اعتبار جریان اصلاحات نزد افکار عمومی خدشه دار شده است


یک فعال سیاسی با بیان اینکه امروز اعتبار جریان اصلاحات نزد افکار عمومی خدشه دار شده است، اظهار داشت: اصلاح طلبان با مدیریت 8ساله خاتمی و 8ساله روحانی دیگر نمی توانند ادعا کنند که می توانیم مشکلات را حل کنیم.

- محمدحسن قدیری ابیانه کارشناس مسائل سیاسی در گفت وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری فارس، با بیان اینکه امروز جریان اصلاحات نزد افکار عمومی کاملا به حاشیه رفته و اعتبارشان به شدت خدشه دار شده است، اظهار داشت: اگر در دوم خرداد ادعا می کردند که این جریان می تواند کشور را درست اداره کند، ولی با مدیریت 8ساله خاتمی و 8ساله روحانی دیگر نمی توانند ادعا کنند که می توانیم مشکلات را حل کنیم چون 16سال قوه مجریه را در اختیار داشتند و نه تنها مشکلات را حل نکردند بلکه بر آن افزودند.

* اصلاح طلبان اسلام را طوری دستکاری می کنند که با باورهای غربی منطبق شود وی افزود: جریان اصلاحات اصلاح را دور شدن از اسلام و نزدیک شدن به معیارهای غربی می داند و اگر دم از اسلام می زنند، دنبال این هستند که اسلام را طوری دستکاری کنند که با ضوابط و باورهای غربی منطبق شود.

قدیری ابیانه ضمن تاکید بر اینکه از ویژگی های اصلاح طلبانی که البته قصد خیانت ندارند این است که غرب باور هستند و حتی غرب را بیش از خود غربی ها قبول دارند و همان تئوری هایی که ده ها سال پیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبار جریان اصلاحات نزد افکار عمومی خدشه دار شده است

اعتبار جریان اصلاحات نزد افکار عمومی خدشه دار شده است