مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 08:522022-05-21سياسي

وحدت میان مسئولان میناب گره گشای مشکلات این شهرستان است


نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، گفت: اتحاد و همدلی بین مسئولان شهرستان میناب، گره گشای مشکلات این شهرستان شده است.

- ، با اذعان به اینکه، در بین مسئولان شهرستان میناب اتحاد و همدلی در جهت رفع مشکلات این شهرستان ایجاد شده است، اظهار کرد: هر زمان که بین مدیران ارشد شهرستان اتحادی ایجاد گردد یقیناً بهتر و سریعتر مشکلات رفع و رجوع می شود.

رییسی، روند اجرای پروژه های در دست اجرای شهرستان میناب را مثبت عنوان کرد، و افزود: روند اجرای پروژه ها در میناب نیز مثبت است، در صورتی که در گذشته خیلی از این مناطق کمتر مورد توجه قرار گرفته بودند.

وی توجه مسئولان به مناطق کمتر توسعه یافته، یک اقدام شایسته عنوان کرد و افزود: حضور وزرا و مدیران ارشد کشور بعد از سیلاب سال گذشته و بازدیدی که از حوزه شرق داشتند، باعث شد که اعتبارات خوبی جهت عمران شهری تخصیص پیدا کند که امیدوارم با تلاش شهردار شهر میناب و همراهی اعضای شورای شهر، شاهد شکوفایی هر چه بیشتر کهن شهر میناب باشیم.

وی با بیان اینکه، هر زمان بین مدیران ارشد شهرستان اعم از فرماندار، امام جمعه، شهردار، نماینده، شورای شهر و مدیران همدلی و همراهی وجود داشته باشد، شاهد رشد و شکوفایی شهر بوده ایم، تصریح کرد: الحمدالله هم اکنون این اتفاق مبارک در شهر میناب اتفاق افتاده است و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحدت میان مسئولان میناب گره گشای مشکلات این شهرستان است

وحدت میان مسئولان میناب گره گشای مشکلات این شهرستان است