مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 08:372022-05-21سياسي

گام های اساسی در راستای محرومیت زدایی برداشته شود


استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه ایجاد عدالت اجتماعی از وظایف ذاتی تمامی مسئولان است، گفت: باید گام های اساسی در راستای محرومیت زدایی برداریم.

- ، غلامعلی حیدری در دیدار با مهدی خان احمد- ناظر ملی مرکز جهاد آبرسانی وزارت نیرو در خصوص پروژه های محرومیت زدایی در قالب آبرسانی به روستاهای کشور با اشاره به فعالیت های قرارگاه امام حسن مجتبی، اظهار کرد: این قرارگاه در راستای محرومیت زدایی در استان ها گام بر می دارد، باید تمامی دستگاه های اجرایی به وظایف خود به نحو احسن عمل کنند.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه این استان با یک محرومیت تاریخی دست و پنجه نرم می کند، بیان کرد: برای تسریع در روند آبرسانی به روستاهای محروم، جلساتی برای حل مشکلات به ریاست معاونت عمرانی استاندار به صورت هفتگی برگزار شود.

وی با بیان اینکه 1400 گروه جهادی در چهارمحال و بختیاری وجود دارد، خاطرنشان کرد: اجرای پروژه آبرسانی به روستاهای شهرستان خانمیرزا می تواند به عنوان یک الگوی موفق در کشور ارائه شود، در اقدامات جهادی باید علاوه بر کمیت، کیفیت نیز مورد توجه قرار بگیرد.

حیدری عنوان کرد: وزارت نیرو در راستای محرومیت زدایی نیز می تواند علاوه بر آبرسانی در روستاها به حوزه سدسازی و آبخیزداری ورود پیدا کند، احداث سدهای کوچک در حوزه تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گام های اساسی در راستای محرومیت زدایی برداشته شود

گام های اساسی در راستای محرومیت زدایی برداشته شود