مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 اردیبهشت 1401 ساعت 23:322022-05-20سياسي

تهیه شیوه نامه انتصاب و برکناری مدیران در دولت ضروری است


نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: تهیه یک شیوه نامه انتصاب و برکناری مدیران در دولت ضروری به نظر می رسد تا افراد لایق تر انتخاب شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سیدمهدی قریشی جمعه شب در جلسه شورای اداری آذربایجان غربی که با حضور رییس جمهور و اعضای هیئت دولت برگزار شد، افزود: قدردان زحمات دولت هستیم و امیدوارم که برای رفع مشکلات مردم گام بردارید.

وی با تاکید بر لزوم تقویت گمرکات، تقویت دیپلماسی مرزی و تقویت دفتر امور خارجه با تفویض اختیار به استاندار افزود: در بخش کشاورزی نیازمند ارتقای جایگاه سازمان جهاد کشاورزی استان و تفویض اختیار بیشتر به استان هستیم و برای رفع مشکل دریاچه ارومیه، نقش استان باید برجسته شود.

امام جمعه ارومیه با تاکید بر لزوم توجه ویژه به استخدام خانواده ایثارگران گفت: برای تقویت دستگاه های فرهنگی به خصوص صداوسیما و حوزه های علمیه نیاز به اعتبارات بیشتری است.

حجت السلام و المسلمین قریشی در بخش دیگری از سخنانش گفت: ارومیه کلان شهر محسوب نمی شود در حالی که روزانه جمعیتی بالغ بر یک میلیون دارد و باید به عنوان کلانشهر باید محسوب شود تا از مزایای آن برخوردار شویم، برای آسفالت خیابان ها ارومیه نیازمندیم قیر رایگان تخصیص داده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهیه شیوه نامه انتصاب و برکناری مدیران در دولت ضروری است

تهیه شیوه نامه انتصاب و برکناری مدیران در دولت ضروری است