مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 اردیبهشت 1401 ساعت 23:272022-05-20پزشكي

مادری که پیشه اش «مهر» بود حتی بعد از مرگ/ اهدای نفس به چند خانواده


خانواده مرحومه «مریم مرادی» از زندگی مادری می گویند که تا بود همواره زندگی اش در مهر و محبت به دیگران می گذشت و با رفتنش نیز به چند نفر از بیماران نیازمند، - خبرگزاری فارس- همدان،  زهره عباسی صالح، به محض اینکه خبر را شنیدم، همه اتفاقات روز گذشته برای هزارمین بار در ذهنم تکرار شد، آن روز نگاه عمیقی داشت، انگار چیزی می خواست بگوید اما هر بار امتناع می کرد، نگاهم که به نگاهش می افتاد، لبخندی می زد و رویش را برمی گرداند و به خرید میوه و سبزی هایش مشغول می شد.

نمی دانم گوشی تلفن خانه را سر جایش گذاشتم یا نه، اما به سختی بلند شدم و راه افتادم، خودم را به سرعت به بیمارستان رساندم، راهروهای بیمارستان انگار تمامی نداشت، بالاخره به بخش مراقبت های ویژه رسیدم.

رنگ همه پریده بود، منتظر پشت درهای ای سی یو بودند، گیج و منگ به اطراف نگاه می کردم، صورت خواهرم مثل گچ سفید شده بود، لحظاتی بعد، دکتر هم آمد، حرف هایی را به او زد و کم کم از محوطه دور شد.

دکتر که صحبت می کرد، مدام نگاهش به من بود، به سمتم آمد و دست هایش را روی دستانم گذاشت و کنار گوشم زمزمه کرد، امیدوار باش .

دلم می خواست همانجا پشت پنجره اتاق انتظار بنشینم و یک دل سیر گریه کنم، چشم انداختم و داخل را نگاه کردم، بازتاب نور لامپ های مهتابی آویزان روی سقف بخش مراقبت های ویژه نگاهم را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مادری که پیشه اش «مهر» بود حتی بعد از مرگ/ اهدای نفس به چند خانواده

مادری که پیشه اش «مهر» بود حتی بعد از مرگ/ اهدای نفس به چند خانواده