مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 اردیبهشت 1401 ساعت 21:322022-05-20اقتصادي

حمایت بانک مهر ایران از شرکت های دانش بنیان


با همکاری صندوق فناوری نوین که مسئولیت اعتبارسنجی شرکت های دانش بنیان را برعهده دارد، توانستیم در حدود 100 فقره وام را برای اولین بار ایجاد کنیم و بخشی از سرمایه در گردش این شرکت ها را هم به صورت قرض الحسنه تامین می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی بانک مهر ایران، سیدسعید شمسی زاده در بازدید از مجموعه کارخانجات پاکشوما در قم گفت: مجموعه بانک قرض الحسنه مهر ایران در حوزه خرد و متوسط جامعه تسهیلات قرض الحسنه تا سقف 200 میلیون تومان را پرداخت می کند تا بسیاری از جامعه مخاطب بتوانند از ظرفیت لوازم خانگی پاکشوما استفاده کنند.

مدیرعامل بانک مهر ایران گفت: دراین راستا مشتریان ما در قالب قرارداد کالا کارتی که از سال گذشته با این مجموعه داشتیم، می توانند تسهیلات قرض الحسنه دریافت کنند و از مجموعه پاکشوما لوازم خانگی را خریداری کنند.

وی افزود: بانک قرض الحسنه مهر ایران در سال های اخیر با همکاری مجموعه های تولیدی از جمله اسنوا، گروه انتخاب، کارخانجات تولید فرش و بسیاری از محصولات دیگر خدمات متعددی جهت ارایه تسهیلات و خرید باکیفیت از کالای ایرانی انجام داده است.

شمسی زاده همچنین اظهار کرد: در حوزه تسهیلات تکلیفی هم افرادی که وام های ازدواجشان را از بانک قرض الحسنه مهر ایران می گیرند در راستای تفاهمی که ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت بانک مهر ایران از شرکت های دانش بنیان

حمایت بانک مهر ایران از شرکت های دانش بنیان