مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 اردیبهشت 1401 ساعت 20:572022-05-20بين الملل

تهران حسن نیت و اراده لازم را برای رسیدن به یک توافق داراست


وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به جدی بودن ایران در توافق قوی و پایدار گفت: تهران حسن نیت و اراده لازم را برای رسیدن به یک توافق داراست.

- ، حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان عصر امروز جمعه در تماس جوزپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با وی در خصوص آخرین تحولات مربوط به گفتگوهای وین برای لغو تحریم ها و مهمترین تحولات بین المللی از جمله بحران اوکراین به صورت تلفنی گفتگو و رایزنی کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان در این گفتگو، با اشاره به سفر اخیر انریکه مو را معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا به تهران، اظهار داشت: در سفر آقای انریکه مو را ابتکاراتی مورد بررسی قرار گرفته است.

امیرعبداللهیان با اشاره به جدی بودن جمهوری اسلامی ایران در توافق قوی و پایدار گفت: تهران حسن نیت و اراده لازم را برای رسیدن به یک توافق داراست.

وزیر امور خارجه کشورمان همچنین از تلاش های سازنده جوزب بورل و انریکه مو را تشکر کرد.

امیرعبداللهیان همچنین با اشاره به بحران اوکراین اظهار داشت، جمهوری اسلامی ایران همواره تأکید کرده است که مخالف کاربرد جنگ از جمله در اوکراین است.

وزیر امور خارجه کشورمان با تاکید بر اینکه ایران هیچگاه استاندارد دوگانه در قبال بحران یمن، افغانستان، اوکراین و مانند اینها اتخاذ نکرده است، بیان داشت، جمهور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهران حسن نیت و اراده لازم را برای رسیدن به یک توافق داراست

تهران حسن نیت و اراده لازم را برای رسیدن به یک توافق داراست