مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 اردیبهشت 1401 ساعت 19:472022-05-20اقتصادي

گروه های نظارت بر بازار در خوزستان فعال شدند


گروه های نظارتی از سوی صنعت ، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، اصناف و تعزیرات حکومتی فعال شده اند و در قالب گشت های مشترک یا جداگانه بر وضعیت بازار نظارت می کنند.

- ، صادق خلیلیان بعد از ظهر امروز جمعه در هفتمین جلسه کارگروه تنظیم بازار خوزستان اظهار کرد: سیاست دولت در چارچوبی که طراحی شده باید به نحو احسن پیاده شود.

استاندار خوزستان با اشاره به مدت زمان آغاز به کار طرح اقتصادی دولت عنوان کرد: این طرح می تواند تحول اساسی را در اقتصاد ایران ایجاد کند.

خلیلیان یکی از نقاط قوت و رمزهای موفقیت طرح اقتصادی دولت را تأمین کالا در بازار و نظارت بر قیمت ها دانست و تصریح کرد: در همه جای دنیا حمایت از تولید کننده و مصرف کنندگان وجود دارد.

وی از فعال شدن گروه های نظارت بر بازار در خوزستان خبر داد و افزود: گروه های نظارتی از سوی صنعت ، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، اصناف و تعزیرات حکومتی فعال شده اند و در قالب گشت های مشترک یا جداگانه بر وضعیت بازار نظارت می کنند.

استاندار خوزستان با بیان اینکه مدیران نباید تنها به ارائه گزارش اکتفا کنند، ادامه داد: دولت شجاعانه و محکم سیاستی را در پیش گرفته است و مدیران باید در کف بازار حاضر شوند و بر قیمت ها نظارت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروه های نظارت بر بازار در خوزستان فعال شدند

گروه های نظارت بر بازار در خوزستان فعال شدند