مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 اردیبهشت 1401 ساعت 19:422022-05-20اقتصادي

درخواست استاندار خوزستان از مدیران: قیمت اجناس را از کف بازار رصد کنید


استاندار خوزستان با بیان اینکه مدیران نباید تنها به ارائه گزارش اکتفا کنند، ادامه داد: دولت شجاعانه و محکم سیاستی را در پیش گرفته است و مدیران باید در کف بازار حاضر شوند و بر قیمت ها نظارت کنند.

- درخواست استاندار خوزستان از مدیران: قیمت اجناس را از کف بازار رصد کنید استاندار خوزستان با بیان اینکه مدیران نباید تنها به ارائه گزارش اکتفا کنند، ادامه داد: دولت شجاعانه و محکم سیاستی را در پیش گرفته است و مدیران باید در کف بازار حاضر شوند و بر قیمت ها نظارت کنند.

استاندار خوزستان گفت: دولت شجاعانه و محکم سیاستی را در پیش گرفته است؛ مدیران باید در کف بازار حاضر شوند و بر قیمت ها نظارت کنند.

صادق خلیلیان در هفتمین جلسه کارگروه تنظیم بازار که امروز جمعه 30 اردیبهشت ماه در سالن جلسات حوزه استاندار برگزار شد، اظهار کرد: سیاست دولت در چارچوبی که طراحی شده باید به نحو مطلوب پیاده شود.

وی با اشاره به مدت زمان آغاز به کار طرح اقتصادی دولت بیان کرد: این طرح می تواند تحول اساسی را در اقتصاد ایران ایجاد کند.

خلیلیان یکی از نقاط قوت و رمزهای موفقیت طرح اقتصادی دولت را تامین کالا در بازار و نظارت بر قیمت ها دانست و تصریح کرد: در همه جای دنیا حمایت از تولیدکننده و مصرف کنندگان وجود دارد در این جلسه نیز سازماندهی و نظارت بر قیمت ها مورد تاکید ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست استاندار خوزستان از مدیران: قیمت اجناس را از کف بازار رصد کنید

درخواست استاندار خوزستان از مدیران: قیمت اجناس را از کف بازار رصد کنید