مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 اردیبهشت 1401 ساعت 18:422022-05-20دانش

راهیابی 90 اثر یزدی به رویداد ملی گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی


معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد یزد با بیان این که رویداد عصر امید گامی بلند در جهت تحقق گام دوم انقلاب است، گفت: 90 اثر رسیده و برگزیده شده استانی در رویداد گام دوم دانشگاه آزاد یزد به مرحله ملی راه یافتند.

- نوید نصیری زاده، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی یزد در گفت و گو با خبرنگار فارس از این استان با اشاره به راهبردهای کلان این دانشگاه در سند تحول و تعالی که با محوریت علمی واحدهای مرجعیت ساز در تولید و انتقال دانش و گسترش فعالیت ها در زمینه فناوری، نوآوری و کارآفرینی تدوین شده است، اظهار کرد: رویداد عصر امید گامی بلند در جهت تحقق این امر است.

وی با تاکید بر این نکته که این رویداد ملی، توانمندی ها، ظرفیت ها و افق پیش روی دانشگاه را به عرصه نمایش می گذارد، افزود: این رویداد پل ارتباطی میان صنعت، جامعه و دانشگاه را تقویت نموده و امکان ارتباط مستقیم مدیران صنایع و شرکت های فناور و خلاق با پژوهشگران و متخصصین و فرصت حمایت سازمانها و ارگانها را از طریق تفاهم نامه، قرارداد، تسهیلات و سرمایه گذاری فراهم می نماید.

دبیر ستاد استانی رویداد ملی گام دوم دانشگاه آزاد یزد در ادامه به بیان جزییاتی در خصوص رویداد عصر امید پرداخت و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی یزد با 95 برگزیده در بخش های مختلف رویداد، شامل 14 هسته پژوهشی، 8 گروه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهیابی 90 اثر یزدی به رویداد ملی گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی

راهیابی 90 اثر یزدی به رویداد ملی گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی