مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 اردیبهشت 1401 ساعت 16:372022-05-20اجتماعي

وزیر آموزش و پرورش: طرح تغذیه در مدارس کشور از مهرماه اجرا می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، یوسف نوری ظهر جمعه در دیدار با خانواده معظم شهدا، ایثارگران، معتمدان و اقشار مختلف مردم بوکان اظهار داشت: - وزیر آموزش و پرورش از بازگشت طرح تغذیه رایگان به مدارس خبر داد و گفت: از اول مهرماه و با شروع سال تحصیلی این طرح اجرا خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، یوسف نوری ظهر جمعه در دیدار با خانواده معظم شهدا، ایثارگران، معتمدان و اقشار مختلف مردم بوکان اظهار داشت: اجرای طرح تغذیه رایگان در مدارس از اول مهر آینده و با شروع سال تحصیلی اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه: 2 هزار و 100 مکان ورزشی درون مدرسه ای در آینده نزدیک در مناطق مختلف کشور احداث می شود، افزود: از این تعداد امکان ورزشی درون مدرسه ای در این دولت به همه مدارس کشور اختصاص داده شده که به نوبه خود یک انقلاب مهم در این حوزه است که بودجه احداث آن ها نیز اختصاص پیدا کرده است.

وی در خصوص اولین اقدام دولت هنگامی که شروع به کار کرد، گفت: مبارزه جدی با ویروس کرونا بود که البته این مهم را از دو جهت کاهش مرگ و میر و ساخت واکسن پیگیری شد که این مهم برگه زرین تاریخ انقلاب و دولت مردمی آقای رییسی بود.

نوری اضافه کرد: عدالت محوری یکی دیگر از اقدامات دولت سیزدهم بود که برجسته ترین این عدالت حضور در میان مردم و سخن با توده های مردم د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر آموزش و پرورش: طرح تغذیه در مدارس کشور از مهرماه اجرا می شود

وزیر آموزش و پرورش: طرح تغذیه در مدارس کشور از مهرماه اجرا می شود