موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - افزايش حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - افزايش حقوق - آناهيتا همتي - كاپيتان استقلال - مستمري مددجويان - همسان سازي حقوق بازنشستگان - شوراي نگهبان - كاراته دختران - بازسازي خود - مهرعلي باران - مشيرغفاري - بريل امبولو - ارزشمندترين بازيكنان جهان - افزايش ظرفيت خوابگاه - يك بام و دو هوا - دوچرخه سواري دختران - فدراسيون شطرنج - سامانه فارس من - آيت الله حسين وحيد خراساني - ابتلاي 20 نفر به كرونا

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 اردیبهشت 1401 ساعت 15:572022-05-20سياسي

ملت رویدادهایی مثل سوم خرداد را فراموش نکنند


ملت ما نباید وقایعی امثال سوم خرداد را فراموش کنند زیرا مردم درس ایثار و مقاومت را تمرین کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نمازجمعه این هفته لامرد به امامت حجت الاسلام سید محمدجواد اسدی امام جمعه موقت لامرد در مصلی الغدیر این شهر با حضور نمازگزاران روز جمعه برگزار شد.

وی با اشاره به سوم خردادماه سالروز فتح خرمشهر اظهار کرد: ملت ما نباید وقایع امثال سوم خرداد را فراموش کنند زیرا مردم درس ایثار و مقاومت را تمرین کردند و این را بدانید که دشمن در اراده خود هیچ خللی بوجود نیامده و همیشه در حال آماده باش است.

وی گفت: امروز دشمن به دنبال تغییر ساختارها و باورهای ما است که ذهن مسؤلین و مردم را به جای دیگری معطوف کند.

وی افزود: همچنین دشمن به دنبال این است که اعتقادات و باورهای مسؤلین را تغییر دهد و با جدید تمام این موضوع را دنبال می کند.

حجت الاسلام اسدی ادامه داد: دشمن سه نشانه اصلی نظام اسلامی، ولایت مطلقه فقیه، و کارکردهای نظام را هدف و نشانه گرفته است.

وی افزود: معیشت مردم یکی دیگر از اهدافی است که دشمن نشانه گرفته است و به دنبال آن است تا کارکرد نظام را بد جلوه دهد و نوک پیکان این است که کارکرد نظام را هدف قرار داده است.

وی تصریح کرد: اصلاح ساختار اقتصادی و مردمی سازی یادانه ها به دنبال از بین بردن و ریشه کن کردن فقر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملت رویدادهایی مثل سوم خرداد را فراموش نکنند

ملت رویدادهایی مثل سوم خرداد را فراموش نکنند