مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 اردیبهشت 1401 ساعت 14:572022-05-20سياسي

مسئولان اجازه ندهند عده ای سودجو زندگی مردم را دچار چالش کنند


مسئولان با نظارت جدی بر بازار نباید اجازه دهند عده ای سودجو زندگی مردم را دستخوش چالش و سودجویی خود بکنند.

- آیت الله عبدالکریم عابدینی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر قزوین که در مسجدالنبی (ص) برگزار شد با اشاره به فرارسیدت روز ملی جمعیت اظهار کرد: تمام نهادهای مرتبط با این ماجرا باید برای مدیریت جمعیت پای کار باشند.

وی با بیان اینکه پیری جمعیت آینده کشور را با بحران های جدی روبرو می کند، تاکید کرد: ضعف در اقتصاد جزوی از این بحران ها خواهد بود.

امام جمعه قزوین با بیان اینکه کسانی شعار مدیریت جمعیت برای ایران را دادند که در کشور خود دنبال افزایش جمعیت بودند، بیان کرد: جمعیت مولد و عاقل سرمایه گران بهایی است که کشور به آن احتیاج دارد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با اشاره به جراحی اقتصادی در کشور بیان کرد: هر اتفاق بزرگی با سختی و دشواری همراه هست اما بدون شک با صبر و حمایت مردم از این سختی و دشواری عبور خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: متأسفانه امروز عده ای سودجو با استفاده از فرصت در تلاش هستند تا با احتکار و رفتارهای ناجوانمردانه فشار بر مردم را بیشتر کرده و فاصله بین فقیر و غنی بیشتر شود.

آیت الله عابدینی با بیان اینکه حمایت از دولت برای موفقیت این جراحی اقتصادی ضروری است، ادامه داد: عده ای سودجو در داخل و دشمنان خارجی ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان اجازه ندهند عده ای سودجو زندگی مردم را دچار چالش کنند

مسئولان اجازه ندهند عده ای سودجو زندگی مردم را دچار چالش کنند