مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 اردیبهشت 1401 ساعت 14:522022-05-20اقتصادي

وزیر راه: وضعیت راه های استان آذربایجان غربی مناسب نیست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه ، رستم قاسمی در جریان سفر هیات دولت به آذربایجان غربی و در آیین بهره برداری از پالایشگاه قیر ارومیه، با اشاره به اهداف وزارت راه در دولت سیزدهم، اظهار داشت: ما در وزارتخانه در 2 حوزه راه و مسکن مشغول خدمت هستیم، در حوزه مسکن طبق نیاز مردم و تعهد دولت سالانه یک میلیون مسکن باید بسازیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر در سطح کشور هشت میلیون مستاجر وجود دارد و  حدود 50 درصد از هزینه سبد خانوار مربوط به مسکن است که تصمیم داریم طی چهار سال به طور میانگین سالانه یک میلیون واحد مسکن بسازیم.

وزیر راه و شهرسازی آذربایجان غربی تصریح کرد: خوشبختانه استان آذربایجان غربی در تامین زمین برای ساخت مسکن جزو استان های پیش رو است و عملیات اجرایی بیش از 40 هزار واحد مسکن شروع شد که تقریبا به میزان نصف نیازهای چهار ساله ی مردم ثبت نام کننده است.

قاسمی با اشاره به اینکه پیشرفت در تامین زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان آذربایجان غربی بسیار خوب و قابل قبول است  عنوان کرد: امیدواریم با سرعت بیشتر مساکن مدنظر تامین شود اما وضعیت راه های استان چندان مناسب نیست و یک عقب ماندگی در مقایسه با شاخص های کشوری دارد که با اختصاص اعتبار  مدنظر در این سفر ریاست جمهوری امیدواریم تحول خوبی انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر راه: وضعیت راه های استان آذربایجان غربی مناسب نیست

وزیر راه: وضعیت راه های استان آذربایجان غربی مناسب نیست