مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 اردیبهشت 1401 ساعت 14:472022-05-20سياسي

دولت نظارت را بر بازار تشدید کند


باید در شرایط فعلی نظارت دولت بر بازار تشدید شود چرا که فشار اقتصادی بر روی مردم زیاد است و نباید بی توجهی ها شرایط را تشدید کند.

- ، آیت الله سید ابوالحسن مهدوی رد خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته اصفهان با گرامیداشت سوم خرداد ماه روز آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: این اتفاق در عملیات بیت المقدس رخ داد که در نوع خود بی نظیر بود.

وی با اشاره به همکاری ارتش، سپاه و نیروهای بسیجی در عملیات آزادسازی خرمشهر افزود: باید همه ایثارگری ها و فداکارهای ها ثبت شود تا بدانیم چگونه این پیروزی بزرگ به وجود آمد.

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به اینکه همزمان با انجام عملیات بیت المقدس برخی به دنبال آتش بس بودند، تصریح کرد: در این شرایط با فرمان امام خمینی (ره) خاک ایران کامل آزاد شد.

وی با تاکید بر اینکه ما در جنگ تحمیلی هیچ امتیازی به دشمن ندادیم، اضافه کرد: بزرگترین پشتیبان ما در جنگ پروردگار بود و باید در تمام پیشرفت ها و موفقیت ها به یاد داشته باشیم که این اثر از سوی خداوند است.

آیت الله مهدوی با اشاره به تلاش دولت در اجرای طرح هدفمندی یارانه ها ابراز داشت: در هدفمندی یارانه ها دولت یارانه ها را به جای تولید کننده در اختیار مردم گذاشت که فوایدی دارد اما آنجه که مشاهده می شود این رویکرد نقص هایی را نیز به همراه داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت نظارت را بر بازار تشدید کند

دولت نظارت را بر بازار تشدید کند