مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 اردیبهشت 1401 ساعت 14:422022-05-20سياسي

نظارت بر بازار لازمه موفقیت طرح اقتصادی دولت است


اجرای طرح مردمی سازی توزیع عادلانه یارانه ها برای اقتصاد بیمار کشور یک ضرورت بود، اما نظارت دقیق بر بازار توسط مدیران و مسؤولان ضروری تر و لازمه موفقیت این طرح ملی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سیرجان، حجت الاسلام سید محمود حسینی امروز در خطبه های نماز جمعه شهر سیرجان با قدردانی ازنیروهای سپاه و اطلاعاتی در خصوص کشف بیش از 35 هزارتن کالاهای اساسی به ارزش  1500 میلیارد تومان از محتکران و قاچاقچیان اظهار کرد: در همین راستا و در اجرای طرح تحول اقتصادی عده ای هم قصد آشوب و نا آرامی در کشور را داشتند که توسط نیروهای اطلاعاتی شناسایی و این توطئه و دسیسه دشمن هم ناکام ماند.

وی ضرورت نظارت بر بازار در اجرای این طرح را یکی از اصول اساسی عنوان کرد و گفت: اجرای طرح مردمی سازی توزیع عادلانه یارانه ها برای اقتصاد بیمار کشور یک ضرورت بود، اما نظارت دقیق بر بازار توسط مدیران و مسؤولان ضروری تر و لازمه موفقیت این طرح ملی است.

خطیب جمعه سیرجان از مردم هم خواست که ضمن نظارت بر قیمت کالاها چنان چه گران فروشی و احتکاری مشاهده شود اطلاع دهند و قطعا در طرح تحول اقتصادی با مفسدان اقتصادی برخورد قاطع می شود و امیدواریم اجرای این طرح مایه خیر و برکت و بهبود وضعیت معیشتی مردم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت بر بازار لازمه موفقیت طرح اقتصادی دولت است

نظارت بر بازار لازمه موفقیت طرح اقتصادی دولت است