مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 اردیبهشت 1401 ساعت 14:322022-05-20سياسي

لزوم پیگیری و شناخت عوامل پشت صحنه گروگانگیری


حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار، در خطبه های نماز جمعه گفت: از دادستان ایلام درخواست میکنم به جد عوامل پشت صحنه این جنایت هولناک در ایلام را پیگیری کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار، در خطبه های نماز جمعه ایلاک گفت: اتفاقی که طی چند روز گذشته در رابطه با گروگانگیری در ایلام رخ داد، حادثه ای تلخ و تاسف آور بود نه فقط برای صاحبان عزا بلکه برای مردم هم دردناک بود.

نایتی که با هیچ منطقی قابل توجیه نیست و استانی را عزادار کرد که از دادستان ایلام میخواهم عوامل پشت پرده این حادثه را پیگیری کند.

وی با اعلام اینکه به خانواده های درگذشتگان این حادثه تسلیت عرض می کنم و برای مجروحین آرزوی سلامتی داریم، افزود: کارمندی که برای به دست آوردن لقمه ای نان حلال به سمت محل کار خود حرکت می کند و با جنایتی که جانش را از دست می دهد، رو به رو می شود، بسیار دردناک است.

اینکه کسی که برای تهیه لقمه نانی حلال تلاش می کند، هدف ارزشمندی است.

امام جمعه ایلام تصریح کرد: اسلام برای جان مسلمانان و حفظ امنیت آنها اهمیت ویژه ای قائل است، عذابی که برای کشتن افرادی که دست به جنایت می زنند و دیگران را به قتل می رسانند، مانند این است که تمام انسانها را قتل عام کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم پیگیری و شناخت عوامل پشت صحنه گروگانگیری

لزوم پیگیری و شناخت عوامل پشت صحنه گروگانگیری