مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 اردیبهشت 1401 ساعت 14:272022-05-20سياسي

طرح یارانه ای دولت با قوت و دقت کامل اجرا شود


امام جمعه بابل با تاکید بر اینکه باید طرح یارانه ای دولت با قوت و دقت کامل اجرا شود تا قشر آسیب پذیر دچار مشکل نشوند، گفت: تغییر الگوی مصرف در انرژی و سایر زمینه ها از سوی مردم باید مدنظر باشد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان بابل، حجت الاسلام مجتبی روحانی امام جمعه بابل امروز در خطبه های نمازجمعه که در مصلای بزرگ شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: 10 روز از اجرای طرح مردمی سازی یارانه ها توسط دولت می گذرد و شایسته است ورزا و مسوولان دولتی زوایای مختلف این طرح را برای مردم روشن سازی کنند تا مردم کاملا آگاه شوند.

وی افزود: بعد از گذشت چند روز از اجرای این طرح نرخ بسیاری از کالاها در کشورهای همسایه افزایشی شد؛ زیرا کالاهایی مانند روغن، آرد و سایر از طریق قاچاق بر سر سفره کشورهای همسایه بود.

امام جمعه بابل با قدردانی از زحمات قاطبه نانوایان زحمت کش، بیان کرد: متاسفانه شنیده می شود برخی نانوایی ها آرد را به قیمت گزافی فروخته و قاچاق می کنند.

این مسوول با تاکید بر اینکه باید طرح یارانه ای دولت با قوت و دقت کامل اجرا شود تا قشر آسیب پذیر دچار مشکل نشوند، خاطرنشان کرد: تغییر الگوی مصرف در انرژی و سایر زمینه ها از سوی مردم باید مدنظر باشد؛ زیرا یک سوم نان در کشور هدر رفت دارد و همچنین یک پنجم آب مصرفی کشور به هدر می رود و ما هم وظیفه د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح یارانه ای دولت با قوت و دقت کامل اجرا شود

طرح یارانه ای دولت با قوت و دقت کامل اجرا شود