مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 اردیبهشت 1401 ساعت 14:272022-05-20سياسي

فتح خرمشهر درس اتکای به داخل و ایمان را به ما آموخت


امام جمعه مهدی شهر با بیان اینکه فتح خرمشهر درس های بسیاری را برای ما داشت، گفت: این رویداد بزرگ نشان داد که یک ملت وقتی به خود متکی و به راه ایمان داشته باشد، - ، حجت الاسلام محمد بارانی در خطبه های این هفته نماز جمعه مهدی شهر به میزبانی مصلای این شهر با بیان اینکه قبل از عملیات بیت المقدس در کشورمان دو تفکر وجود داشت، نخست تفکر بنی صدر به عنوان فرماندهی کل قوا بود که اعتقاد داشت اشغال خرمشهر اشکالی ندارد و ما باید با عراق مذاکره کنیم و دیگر کاری نمی توان کرد لذا از سوی امام خمینی (ره) عزل شد و مجلس به عدم اعتماد به وی، رأی داد تا عملیات بیت المقدس شکل گیرد.

وی با بیان اینکه دومین تفکر این بود که باید ایستاد و خرمشهر را هر طور که شده آزاد کرد، افزود: وقتی خرمشهر توسط عراق فتح شد، صدام همه ژنرال های نظامی دنیا از آلمان، فرانسه، روسیه و … را دعوت کرد تا موانع و تجهیزات را ببینند و این پرسش را مطرح کرد که آیا کسی می تواند خرمشهر را آزاد کند؟ همه بالاتفاق اعتقاد داشتند که هیچ قدرتی نمی تواند آن را فتح کرد اما در کمترین زمان از این رویداد، رزمندگان اسلام توانستند خرمشهر را فتح کنند.

هلاکت نیروهای عراقی امام جمعه مهدی شهر با بیان اینکه نیروهای عراقی در عملیات بیت المقدس در حالی اسیر شدند که نیروهای پیاده صدام در خرمشهر 36 هزار نفر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فتح خرمشهر درس اتکای به داخل و ایمان را به ما آموخت

فتح خرمشهر درس اتکای به داخل و ایمان را به ما آموخت