مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 اردیبهشت 1401 ساعت 14:272022-05-20اقتصادي

قاطعانه با دلالان و محتکران در بازار برخورد شود


دست دلالان و محتکران با برخورد قاطعانه و قانونی باید از بازار قطع شود.

- ، آیت الله عباس کعبی ظهر امروز جمعه در خطبه های امروز نماز جمعه اهواز گفت: طرح توزیع عادلانه یارانه ها توسط دولت در راستای حمایت از اقشار محروم و کم کردن شکاف اقتصادی توسط دولت در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه توزیع عادلانه یارانه ها یک جراحی بزرگ اقتصادی است، افزود: در این طرح به جای اینکه ارز ترجیحی برای واردات کالاهای اساسی به تعدادی واردکننده اختصاص یابد به جیب مردم می رود.

امام جمعه موقت اهواز ادامه داد: در تأمین کالاهای اساسی مشکلی وجود ندارد اما در توزیع باید نظارت ها مستمر و اثر گذار باشد و باید با دلالان و محتکران برخورد شود.

آیت الله کعبی با گرامی داشت فرا رسیدن سالروز آزاد سازی خرمشهر و روز مقاومت و پایداری دزفول و تجلیل از مقام شهدای این دو شهرستان تاکید کرد: فتح خرمشهر با پیروی از فرهنگ عاشورا به وقوع پیوست و دولت و ملت می توانند با الهام گرفتن از حماسه های فتح خرمشهر و مقاومت دزفول بر مشکلات پیروز شوند.

وی با اشاره به مشکلات خرمشهر و سفر رییس جمهور به این شهرستان بیان کرد: امید است که با استفاده از شرکت های دانش بنیان و ظرفیت شرکت نفت اروندان زیر ساخت های شهرستان های خرمشهر، آبادان توسعه و مشکلات این مناطق حل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاطعانه با دلالان و محتکران در بازار برخورد شود

قاطعانه با دلالان و محتکران در بازار برخورد شود